8 Eylül-16 Ocak 2026 tarihleri arasında tamamlanan ilk dönemin ardından 2 Şubat 2026 Pazartesi çalan ders zili ile başlayan ve 26 Haziran 2026 Cuma günü tamamlanan ikinci dönem ile 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonra ererken Başkan Dr. Memduh Büyükkılıç, karne heyecanı yaşayan öğrencileri tebrik etti.Yurt genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla mesaj yayımlayan Başkan Büyükkılıç, karne heyecanı yaşayan öğrencileri kutlayarak, kentte eğitimin ve öğrencilerin en güçlü destekçilerinden olduklarını kaydetti ve karne alan tüm öğrencilere iyi tatiller diledi. Büyükkılıç, “Kayseri’mizde ilim, irfan, bilim ve teknoloji ışığında faaliyet gösteren 1.147 okulumuzda öğrenim gören 322 bin öğrencimiz eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne heyecanı yaşadı. Öğrenci ve eğitim dostu bir yerel yönetim anlayışı sergilenin gayreti içerisinde olan bir yerel yönetici olarak tüm öğrencilerimizin bu heyecanlarını paylaşıyor, her bir yavrumuzu gözlerinden öperek tebrik ediyorum” dedi.Büyükkılıç'tan Öğrencilere DavetBüyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç genç ve öğrencilere yönelik hizmetleri ile ödül alan bir Büyükşehir Belediyesi olarak kentte eğitime ve öğrencilere daima destek olduklarını ve olmaya devam edeceklerini vurgulayarak, öğrencileri Büyükşehir Belediyesi’nin kendilerine yönelik tüm imkânlarından faydalanmaya davet etti.Başkan Büyükkılıç, öğrencileri keyifli ve verimli bir tatili için Kayseri Büyükşehir Belediyesi’nin yaz boyunca düzenleyeceği etkinliklere davet etti. Büyükkılıç, hem okul döneminde hem de tatil dönemlerinde kısacası daima öğrencilerimizin yanında, yakınında hep desteklerindeyiz. Öğrencilerimizin tatili başladı ancak Büyükşehir Belediyesi’nin hizmetlerinde tatil yok. Sevgili öğrencilerimizin okul dönemlerinde olduğu gibi tatil dönemlerinde de hizmetindeyiz" dedi.Başkan Büyükkılıç genç ve öğrencilere yönelik hizmetleri ile ödül alan bir Büyükşehir Belediyesi olarak kentte eğitime ve öğrencilere daima destek olduklarını ve olmaya devam edeceklerini vurgulayarak, öğrencileri Büyükşehir Belediyesi’nin kendilerine yönelik tüm imkânlarından faydalanmaya davet etti.Büyükşehir’in öğrencilere sunduğu hizmetlerden söz eden Büyükkılıç, “Büyükşehir Belediyemiz, KAYMEK’in ücretsiz kursları, Spor A.Ş.’nin spor okulları, spor aktiviteleri ve yaz okulları ile Sanat Akademisi bünyesinde geniş yelpazedeki sanat kurslarıyla, kentin muhtelif bölgelerindeki donanımlı kütüphaneleriyle öğrencilere etkin ve kaliteli hizmet sunuyor. Tüm öğrencilerimizi ve velilerimizi bu hizmetlerimizden istifade etmeye davet ediyorum” diye konuştu.Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç mesajının sonunda her zaman olduğu gibi 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nda da büyük bir özveri ile görev yapan Kayseri ve tüm yurttaki öğretmenlere teşekkür ederek, “Öğrencilerimizin karne heyecanını paylaşıyor, sevinçlerine ortak oluğumuzu ifade ediyoruz. Elleri öpülesi öğretmenlerimizi de elbette ki unutmuyor, şehrimizde ve ülkemizin dört bir yanında geleceğimiz olan yavrularımızı yetiştiren tüm öğretmenlerimize şükranlarımızı sunuyoruz” ifadelerine yer verdi.