Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, 2025-2026 eğitim öğretim yılı ikinci yarıyılının tamamlanmasıyla birlikte Kayseri’de 1.147 okulda karne heyecanı yaşayan 322 bin öğrenciyi tebrik ederek, iyi tatiller diledi. Başkan Büyükkılıç mesajında, Büyükşehir Belediyesi’nin öğrenci dostu hizmetleri ile daima öğrencilerin yanında olduğunu vurgulayarak, “Şehrimiz başta olmak üzere tüm yurtta karne heyecanı yaşayan öğrencilerimizin heyecan ve mutluluklarını paylaşıyor, keyifli ve verimli bir tatil geçirmelerini diliyorum” dedi.